Priljubljeni "enRoute" v novem plašču! To je na kratko definicija novega modela Salming Recoil Lyte. Ta novost še naprej temelji predvsem na natančno izdelanem konceptu vmesnega podplata in
podplata, ki lahko ob vsem svojem udobju ponudi tudi osupljivo okreten odboj in naraven občutek pri vsakem koraku. Prav zaradi visoko odzivnega blaženja, ki ga zagotavlja naša vrhunska pena Recoil,
in nizke teže za cestni čevelj velikega obsega vam ni treba skrbeti, da bi model Recoil Lyte vzeli ven tudi na hitrejši trening ali dirko.
Podplat novega modela je kombinacija gumijastih delov, torzijske enote pod lokom in nepokritega dela blažilne pene. Tako lahko tudi čevlji Recoil Lyte nudijo odlično prožnost in občutek ob
površini, hkrati pa poskrbijo, da se vaša stopala gibljejo v optimalni smeri, tudi ko se začnejo utrujati.
Omenjeni "novi plašč" pri modelu Recoil Lyte je popolnoma na novo zasnovan zgornji del. Ta je zdaj dvoslojen in sestavljen iz mehkega in idealno raztegljivega poliestrskega pletiva, ki je prekrit
s 3D-tiskano poliuretansko plastjo za večjo stabilnost.
Za ceste in tlakovane poti
V prvi vrsti so copati Salming Recoil Lyte namenjeni teku po cesti ali asfaltnih površinah, vendar se v njih ne boste slabo počutili tudi na naravnih utrjenih poteh.
Za začetnike in napredne
Tako kot prejšnje generacije so Salming Recoil Lyte tako vsestranski model, da jih bodo zaradi njihovih lastnosti cenili tako začetniki kot napredni tekači. Z nevtralno tekalno površino in zmernim
blaženjem je primeren tudi za tekače z normalno pronacijo in supinacijo. Tudi večja teža tekača ni nujno ovira, blaženje je tudi v tem primeru zadostno in vzdržljivo.
Primeren za dolge treninge in hitrejše teke
Copat Salming Recoil Lyte je zasnovan predvsem za tek na dolge razdalje po trdih površinah. Zaradi majhne teže in splošne okretnosti jih številni tekači uporabljajo tudi za hitrejše, bolj
razgibane teke ali kot tekmovalne copate od 10 km naprej.
Konstrukcija in tehnologija čevlja
Zgornji del čevlja
Dva sloja za največje udobje in stabilnost
Dvoslojni zgornji del copata Salming Recoil Lyte je sestavljen iz idealno raztegljive poliestrske pletenine, ki je prekrita s plastjo iz 3D-tiskanega poliuretana za večjo stabilnost. Zaradi tega
model ponuja nizko težo za čevelj z velikim obsegom in se odlikuje tudi po zračnosti.
Stopalo se drži na mestu
Peta skodelica - peta skodelica v naših čevljih je razvita tako, da ne povečuje teže čevlja in ne moti splošnega občutka udobja v čevlju, hkrati pa izpolnjuje svojo funkcijo, ki je stabiliziranje
in fiksiranje stopala v čevlju.
Naravno in učinkovito gibanje sprednjega dela stopala
Zgornji del čevlja je v predelu prstov razširjen s tehnologijo TOE BOX, ki zagotavlja dovolj prostora za gibanje sprednjega dela stopala in tako z biomehanskega vidika spodbuja bolj naravno in
učinkovito gibanje.
Vmesni podplat - blaženje čevlja
Do 20 % več energije pri vsakem odboju
Vrhunski material Recoil™, uporabljen v srednjem podplatu, pomaga blažiti močne udarce stopala. V primerjavi z običajno peno EVA bolje absorbira negativne sile med korakom in posledično vrne do 20
% več energije, porabljene pri odskoku. Pena je zelo stabilna. Zlahka prenese temperaturne razlike, pri tem pa ohranja enake lastnosti. Velika prednost je tudi njena vzdržljivost. Tekaške lastnosti
čevlja se kljub velikemu številu pretečenih kilometrov ne spremenijo.
Še več udobja
SoftFOAM je poseben vložek v predelu pete, ki je izdelan iz materiala, ki lahko še bolje zmanjša negativne vplive udarcev v tem delu čevlja. Posebej razvita mešanica materialov ima v primerjavi z
običajno peno EVA za 70 % boljšo sposobnost absorpcije teh neželenih sil. Medsebojno delovanje materialov SoftFOAM in Recoil™ zagotavlja udobno in hkrati učinkovito tekaško izkušnjo.
Podplat - podplat čevlja
Podpira pravilno biomehaniko gibanja
Torsion Efficiency Unit™ je tehnologija, ki občutljivo podpira splošno stabilnost čevlja. Ta enota iz plastike TPU je nameščena na sredini podplata, tako da ne omejuje, temveč maksimalno podpira
učinkovitost in pravilno biomehaniko teka.
Udobje pri udarcu, učinkovitost pri odboju
Tehnologija TGS 62/75° deli podplat čevlja na dva dela. Prvi del - od pete do stopala - predstavlja približno 62 % površine podplata in je zasnovan z mislijo na največjo stabilnost in blaženje
udarcev. Od drugega dela - sprednjega dela podplata - ga ločuje tako imenovana baletna linija, ki poteka vzdolž podplata pod kotom 75°. Ta delitev zagotavlja, da se čevelj upogne na točno določenem
mestu in tako spodbuja naravno bočno upogibanje in upogibanje sprednjega dela stopala. Sprednji del čevlja je tako oblikovan za največjo učinkovitost odboja med tekom.
Vzdržljivost in zelo dober oprijem v vseh razmerah
Material Durable Lightweight Rubber, ki sestavlja kontaktne površine podplata, je trpežna, a zelo lahka gumijasta zmes z zelo dobrim oprijemom tudi v mokrih razmerah.
Parametri
Šport |
teče
|
Sezona |
2022 Q3
|
Vrsta udarca stopala |
nevtralna
|
Vrsta tekaške obutve |
usposabljanje
|
Vrsta površine - tekoča |
Cesta
|
Nastavitev čevlja |
Dihajoče
|
Širina čevlja |
Standard
|
Mehčanje |
Srednje blaženje
|
Drop |
6 mm
|
Tehnologija |
Torsion Efficiency Unit™
,
TGS 62/75°
,
Recoil+™ Midsole
|
Torsion Efficiency Unit™
Torsion Efficiency Unit™ je tehnologija, ki občutljivo podpira stabilnost čevlja. Ta enota je nameščena v podplatu, tako da ne omejuje, temveč povečuje učinkovitost teka. Model enRoute 3 uporablja polprozorno enoto TPU, model Race pa ima torzijsko enoto iz lahkega karbona.
TGS 62/75°
Razdalja od pete do stopala (62 % podplata) je zasnovana za največjo stabilnost in blaženje udarcev. To območje se zaključi z baletno linijo, ki ta stabilizacijski del zaključi pod kotom 75 %. Za to baletno linijo so čevlji opremljeni z materialom, ki podpira in spodbuja odboj med tekom. Tehnologija TGS 62/75 zagotavlja, da se čevelj upogne na pravem mestu in tako spodbuja naravno bočno in sprednje gibanje stopala.
Recoil+™ Midsole
Na novo razvit material, uporabljen v vmesnem podplatu, pomaga blažiti močne udarce stopala. V primerjavi z običajno peno EVA bolje absorbira negativne sile, ki nastanejo pri odrivu, in tako lahko bolje izkoristi energijo, porabljeno pri odboju.