info@sanasport.si Odgovorili vam bomo v 24 urah

Začetki na kratko

Iščeš nekaj običajnega in nočeš pregledati vseh splošnih pogojev? Tukaj smo za vas zbrali najpomembnejše:

  • Naši pogoji poslovanja nimajo nobenih skritih kljukic. Igramo fair-play in spoštujemo svoje soigralce - vas, stranke.
  • Nakupno pogodbo z nami sklenete s potrditvijo naročila v zadnjem koraku nakupovalne košarice.
  • Človeško je delati napake, zato če po dostavi ugotovite, da ste želeli drugo barvo ali velikost, lahko vračate in zamenjate izdelek. Za razliko od drugih e-trgovin ponujamo do 30 dni.
  • Garancijski rok za garancija za kupljeno blago je klasičnih 24 mesecev.

Želite vedeti še kaj? Potem preberite naprej:

Pogoji

AVORI s.r.o.

Brno
Údolní 27
Poštna številka 602 00, Češka republika

Zastopnik: Michal Švirga, generalni direktor
Reg: 29184673

Podjetje je vpisano v poslovni register pri okrožnem sodišču v Brnu, št. C, vložek 63946
(v nadaljevanju "prodajalec") na drugi strani

in

oseba, starejša od 16 let, ki je naročila blago prek spletne trgovine www.sanasport.si preko elektronskega obrazca, ki ga določajo podatki, ki so jih vnesli v obrazec spletnega naročila (v nadaljevanju "Kupec"), so na drugi strani sklenili to

Kupno pogodbo

ki vsebuje tudi Pravila in pogoje

članek. 1

Drugi deli sklenjene kupoprodajne pogodbe in teh pogojev:

  1. Dodatni cenik - dodatni cenik je sestavni del pogodbe, sklenjene kot ločen dokument, v katerem so dogovorjena plačila za dodatne storitve, poštnino, povračila, popuste itd. Za seznam dodatnih cen glej tukaj
  2. Prevozni pogoji - prevozni pogoji so sestavni del pogodbe, sklenjene v obliki ločenega dokumenta, v katerem se stranki dogovorita o možnostih prevoza, cenovnih pogojih za prevoz in dostavo blaga itd. Vsi pogoji in načini prevoza ter plačila so tukaj.

Drugi uporabljeni izrazi

  1. Potrošnik - kupec je fizična oseba, ki zunaj okvira svoje poslovne dejavnosti ali zunaj okvira samostojnega opravljanja svojega poklica sklene pogodbo s prodajalcem ali z njim kako drugače posluje.
  2. stranka pogodbe ali tudi stranka pogodbe - prodajalec ali kupec

člen 2

  1. Prodajalec se s to pogodbo in pod pogoji, dogovorjenimi v tej pogodbi, zavezuje, da bo kupcu izročil stvar, ki je predmet nakupa, in mu omogočil pridobitev lastninske pravice nanjo. Kupec izrecno izjavlja, da je starejši od 16 let in da je upravičen, da se s to kupoprodajno pogodbo zaveže brez zakonitega ali drugega zastopnika.
  2. Predmet nakupa je blago, ki ga kupec naroči prek spletne strani www.sanasport.si. Natančnejši namembni kraj prodanega blaga je v skladu z naročilom in v skladu z elektronskim sporočilom, ki potrjuje kupčevo naročilo.

člen 3

  1. Nakupna cena (z DDV) ustreza cenam, navedenim na dan nakupa na spletni strani www.sanasport.si in je določena glede na naročilo in glede na kupčevo elektronsko sporočilo o potrditvi naročila.

člen 4

  1. Kupec se strinja, da bo plačal nakupno ceno v skladu z načinom plačila, izbranim ob naročilu. Način plačila je naveden v naročilu in kupčevem elektronskem sporočilu o potrditvi naročila. Plačilo se izvede na dan, ko je zadevni znesek knjižen na prodajalčev račun ali ko je znesek izročen prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti. Če znesek ni plačan pravočasno, ima prodajalec pravico zahtevati zakonske zamudne obresti.

člen 5

  1. Premo, ki je predmet nakupa, bo dobavljeno na način, ki je bil izbran ob naročilu. Način dostave blaga je naveden v naročilu in kupčevem elektronskem sporočilu o potrditvi naročila. Kupec je dolžan prevzeti blago. Če kupec ne prevzame blaga in prodajalcu nastanejo stroški, ima prodajalec pravico zahtevati plačilo teh stroškov od kupca. Kupec je dolžan potrditi prejem blaga; prodajalec ni dolžan izročiti blaga do potrditve prejema. Kraj izpolnitve je naslov za dostavo, ki ga kupec navede ob oddaji naročila.

člen 6

  1. Prodajalec kupcu izroči blago skupaj z dokumenti, ki so potrebni za njegovo uporabo in uveljavljanje pravic iz nepravilne izpolnitve, ali pa te dokumente pošlje na elektronski naslov, ki ga je navedel kupec.

člen 7

  1. Kupec postane lastnik blaga, ko ga prevzame v posest in plača celotno kupnino. Tveganje za škodo preide s pridobitvijo lastništva.

člen 8

  1. Če stranka bistveno krši pogodbo, lahko druga stranka brez nepotrebnega odlašanja odstopi od pogodbe. Bistvena kršitev je kršitev, za katero je stranka kršiteljica ob sklenitvi pogodbe vedela ali bi morala vedeti, da druga stranka ne bi sklenila pogodbe, če bi predvidela kršitev; v drugih primerih se kršitev ne šteje za bistveno.
  2. Stranka lahko odstopi od pogodbe brez nepotrebnega odlašanja, ko je iz ravnanja druge stranke jasno razvidno, da je bistveno kršila pogodbo, in če ne da razumnega zavarovanja, ko jo k temu pozove upravičena stranka.
  3. Odstop od pogodbe odpravi obveznost od samega začetka. Odstop od pogodbe ne vpliva na pravico do plačila pogodbene kazni ali zamudnih obresti, če so se že obračunale, na pravico do odškodnine za škodo, nastalo zaradi kršitve pogodbene obveznosti, ali na dogovore, ki naj bi po svoji naravi zavezovali stranke tudi po odstopu od pogodbe, zlasti na dogovore o reševanju sporov. Če je bil dolg zavarovan, to ne vpliva niti na izplačilo niti na zavarovanje.

člen 9

Splošne informacije

  1. Pravni subjekt, ki upravlja e-trgovino www.sanasport.si, je AVORI s.r.o., s sedežem v Brnu, Údolní 27, poštna številka 602 00, ID št. 29184673, vpisana pri okrožnem sodišču v Brnu pod številko C 63946. Dodatni kontaktni podatki so info@sanasport.si < /li>
  2. Ponujeno blago je vse blago, ki je predstavljeno na spletni strani www.sanasport.si , opis določenega blaga je priložen neposredno blagu.
  3. Cena blaga je vedno navedena za vsak artikel in vključuje DDV.
  4. Za podjetje AVORI s.r.o. ni zavezujočih kodeksov ravnanja, razen pravnih predpisov.
  5. Različni tehnični koraki za sklenitev pogodbe:
    1. Preberete informacije, ki jih potrošniki prejmejo pred sklenitvijo pogodbe, prodajno pogodbo in splošne pogoje,
    2. Ogledate si predstavljeno blago s premikanjem po spletnem mestu
    3. .Vstavljanje izbranega blaga v košarico
    4. Pregled košarice z izbranim blagom, kjer je navedena cena na enoto ter navedba in skupna cena za blago brez prevoza
    5. Prehod na naslednji korak in vnos podatkov za obračun (če je to potrebno).
    6. Nadaljujte z naslednjim korakom in vnesite izbiro prevoza blaga in način plačila,
    7. Če so vsi podatki pravilni, se sprejme sprejetje pogojev in pogodbe, pri čemer potrdite branje informacij, ki so potrošnikom na voljo pred sklenitvijo pogodbe, s klikom na gumb Potrdi naročilo. Po pritisku na ta gumb podatkov ni več mogoče spreminjati.
    8. Po zaključku naročila bo na navedeni e-poštni naslov takoj dostavljena potrditev naročila s podatki o plačilu, podatki o dostavi, povzetkom naročila, pogodbo in pogoji poslovanja e-trgovine http://www.sanasport.si.
  6. Odpoved stranke te pogodbe v skladu s členom 1740, odstavek 3 civilnega zakonika, s spremembo ali dopolnitvijo, ne pomeni sprejetja ponudbe za sklenitev te pogodbe, tudi če bistveno ne spreminja pogojev ponudbe.

člen 10

Splošne informacije o pošiljanju in plačilu

  1. Kupec ima ob prejemu paketa pravico pregledati paket glede mehanskih poškodb. V primeru poškodbe ima kupec pravico, da paketa ne sprejme.
  2. Če kupec blaga ne prevzame (če je paket mehansko nepoškodovan) in družbi AVORI s.r.o. zaradi tega nastanejo stroški, ima družba AVORI s.r.o. pravico zahtevati te stroške od kupca. Stroški prevoza do kupca in vračila po neprevzemu nazaj podjetju AVORI s.r.o. znašajo največ 18 €. Kupec je dolžan potrditi prejem blaga, do potrditve prejema prodajalec ni dolžan izročiti blaga.
  3. V primeru neprevzema pošiljke in interesa potrošnika za ponovno dostavo se v primeru ponovne pošiljke zaračunajo z njo povezani novi stroški pošiljanja.
  4. Kupnina se ne zbira, plačilo bo izvedeno v skladu z izbranim načinom plačila.
  5. Kupec se izrecno strinja, da mu je prodajalec upravičen izdati potrdilo ne le v papirni, temveč tudi v elektronski obliki. Če je potrdilo izdano v elektronski obliki, se kupec strinja, da bo poslano na elektronski naslov, ki ga je posredoval prodajalcu. Prodajalec je upravičen izdati elektronsko potrdilo za katerikoli način plačila in dostave/prevzema blaga.

člen 11

Prevoz v Sloveniji, načini plačila, načini dostave, bonusi, datumi dostave, cene za dostavo, cene za načine plačila

  1. Bonusi pri nakupu v spletni trgovini sanasport.si
    • nad 100 € - brezplačna dostava (Post box, Post pickup point, DPD pickup point)
    • nad 225 € - brezplačna dostava + darilo (izbira v košarici e-trgovine)
  2. Plačila: Po povzetju, plačilo vnaprej z bančnim nakazilom na spodnji račun, spletna kreditna kartica, GoPay. Stroški načina plačila so vključeni v ceno pošiljanja, razen pri plačilu po povzetju.

    Bančna povezava
    Ostsächsische Sparkasse Dresden (OSD)
    IBAN: DE97 8505 0300 0221 2054 03
    SWIFT: OSDDDE81XXX

  3. Metode dostave. Po odpremi iz skladišča bo ladjarsko podjetje v 48 urah kontaktirano s prvim poskusom dostave.
  4. Stroški dostave:
    • Cena za pošiljanje GLS in plačilo brez plačila po povzetju ...............5,99 €
    • Cena za pošiljanje Pošta Slovenije in plačilo brez plačila po povzetju ...............4,99 €
    • Cena za dostavo DPD na naslov in plačilo brez plačila po povzetju ...............5,99 €.
    • Cena za dostavo DPD pickup point na naslov in plačilo brez plačila po povzetju ...............5,99 €
    • Cena za pošiljanje Post box in plačilo brez plačila po povzetju ...............4,99 €
    • Cena za pošiljanje Post pickup point in plačilo brez plačila po povzetju ...............4,99 €
    • Cena za plačilo po povzetju je 1,99 €.
    • Za naročila nad 100 € je cena dostave brezplačna (Post box, Post pickup point, DPD pickup point).

člen 12

Dostopnost, dobavni roki, posebne cene blaga, sprememba cen blaga, odstop prodajalca

  1. E-shop http://www.sanasport.si zagotavlja popoln seznam običajno dobavljenega blaga. Prodajalec ne zagotavlja takojšnje razpoložljivosti vseh predmetov. Prikazana razpoložljivost blaga je okvirna, če se trenutna razpoložljivost razlikuje od tiste, ki je navedena v podrobnostih o izdelku, je kupec o tem nemudoma obveščen. Datum dostave bo prikazan za vsak posamezen izdelek, preden ga položite v košarico, naveden pa bo tudi v potrditvi naročila, poslani po elektronski pošti. Podatki o dobavnem roku, navedeni za blago, so veljavni le v primeru takojšnjega plačila naročila (npr. spletna kreditna kartica, GoPay) ali pri plačilu po povzetju. V primeru plačila, ki se ne izvede takoj z naročilom (npr. plačilo vnaprej z bančnim nakazilom), se dobavni rok podaljša za čas, ko prodajalec čaka na plačilo blaga. Če je naročenih več predmetov in se čas dostave razlikuje, se končni čas dostave naročenega predmeta določi glede na predmet z najdaljšim časom dostave.
  2. Cene, navedene na spletni strani http://www.sanasport.si, veljajo samo za to spletno trgovino.
  3. Prodajalec si pridržuje pravico, da pred odpremo popravi ceno blaga, če ugotovi, da je bilo blago ponujeno po napačni ceni. V tem primeru mora kupca obvestiti o pravilni ceni, kupec pa se mora strinjati s prilagoditvijo cene. Če se kupec ne strinja z novo ceno, imata prodajalec in kupec pravico odstopiti od pogodbe v 30 dneh od datuma, ko je kupec naročil blago.
  4. Kupec izjavlja, da so njegovi osebni podatki (vključno s kontaktnimi podatki) točni in resnični ter se nanašajo na njegovo osebo. Če obstaja verjetnost, da osebni podatki niso resnični (na primer neobstoječi naslovi, nesmiselna imena kot skupek črk, neobstoječe oblike telefonskih številk in e-pošte) ali se ne nanašajo na njegovo osebo, ima prodajalec pravico odložiti naročilo, dokler kupec ne dokaže, da so osebni podatki točni. Prodajalec ima pravico odstopiti od sklenjene kupoprodajne pogodbe (preklicati/odpovedati naročilo) namesto zadržanja naročila, o čemer mora kupca obvestiti brez nepotrebnega odlašanja.

članek. 13

Garancija in reklamacije (informacije o pravicah, ki izhajajo iz pomanjkljive izvedbe, ter o pravicah iz garancije in drugih pogojih za uveljavljanje teh pravic)

  1. Kupec je dolžan obvestiti prodajalca o pojavu napake takoj, ko je za napako izvedel ali bi zanjo lahko izvedel. Kupec nima nobenih pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve, če gre za napako, ki bi jo moral poznati ob običajni skrbnosti ob sklenitvi pogodbe.
  2. Garancija za blago velja 2 leti. Napake, ki so posledica običajne obrabe ali nepravilne uporabe, niso predmet reklamacije. V primeru reklamacije prodajalec izda pisno potrdilo (poročilo o reklamaciji), v katerem navede datum prejema reklamacije, vsebino in zahtevani način poravnave (zahtevani zahtevek).
  3. Če je napako mogoče odpraviti, lahko kupec zahteva popravilo ali dopolnitev manjkajoče stvari ali ustrezen popust na ceno. Če napake ni mogoče odpraviti in predmeta zaradi nje ni mogoče pravilno uporabljati, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva ustrezen popust na ceno.
  4. Kupec ne more odstopiti od pogodbe ali zahtevati dobave novega predmeta, če predmeta ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel. To ne velja
    1. če je do spremembe stanja prišlo zaradi pregleda z namenom odkritja napake na stvari,
    2. če je kupec stvar uporabljal, preden je bila napaka odkrita,
    3. če kupec z dejanjem ali opustitvijo ni povzročil nezmožnosti vrnitve stvari v nespremenjenem stanju,
    4. če je kupec stvar prodal pred odkritjem napake, jo porabil ali spremenil pri njeni običajni uporabi; če se je to zgodilo le deloma, mora kupec prodajalcu vrniti, kar še lahko vrne, in mu povrniti škodo, kolikor je imel koristi od uporabe stvari.
  5. Garancija se začne na dan, ko kupec prejme izdelek. Prodajalec je odgovoren za vse napake na izdelku, ki so prisotne ob prevzemu izdelka s strani kupca ali se pojavijo v garancijskem roku. Ne velja za napake, ki so posledica neprevidnega ali nepravilnega ravnanja ali mehanskih poškodb. Sprememba lastnosti blaga, ki je nastala med garancijskim obdobjem zaradi obrabe, nepravilne uporabe ali posegov, se ne more šteti za napako. Kupljeno blago je vedno treba uporabljati za namene, za katere ga je predvidel proizvajalec!
  6. V primeru upravičene reklamacije stroške prevoza izdelka do prodajalca nosi kupec, nazaj do kupca pa prodajalec, razen če kupec v enem mesecu po poteku roka, v katerem je treba napako očitati, ne uveljavlja pravice do povračila stroškov, ki so razumno nastali pri uveljavljanju te pravice.
  7. Prodajalec mora zahtevek rešiti takoj, najpozneje v 30 dneh. Prodajalec bo kupca o poteku reklamacije obvestil po elektronski pošti ali telefonu.
  8. Kupec mora blago, ki ga želi reklamirati, poslati na naslednji naslov ali ga osebno izročiti:

    Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika
  9. Kupec blago pošlje le na navedeni naslov, sicer ne bo sprejeto. Prodajalec ne sprejema blaga, poslanega po povzetju. Prodajalec pošlje ustrezen znesek na račun, ki ga je sporočil kupec, in če ga ni sporočil, na račun, s katerega je bil poslan.
  10. Če je blago vrnjeno ali zamenjano in se zato spremeni nominalna vrednost naročila, bo prodajalec zahteval vračilo darila, do katerega kupec ni upravičen od vrednosti končne cene naročila. Če novo nepoškodovano darilo ni vrnjeno, se vrednost darila odšteje od cene vrnjenega blaga, razlika pa se vrne kupcu. Darilo vključuje tudi brezplačno dostavo (poštnino), ki se prav tako odšteje (povrne).
  11. Substancialna kršitev pogodbe (prodaja predmeta s tako resno napako, da je prodajalec ob sklenitvi kupoprodajne pogodbe vedel ali bi moral vedeti, da kupec ne bi sklenil pogodbe, če bi takšno napako predvidel)
    V primeru bistvene kršitve pogodbe ima kupec naslednje zahtevke:
    • odstranitev napake z dobavo novega predmeta (ne teče nov garancijski rok, ob dobavi novega predmeta kupec vrne prvotno dobavljeni predmet prodajalcu na njegove stroške)
    • odstranitev napake s popravilom predmeta
    • razumni popust od nakupne cene
    • odstop kupca od pogodbe
  12. Če kupec ne obvesti prodajalca o svoji izbiri pravice iz napake prodane stvari najpozneje brez nepotrebnega odlašanja po obvestilu prodajalca o napaki, ima kupec pravice, kot če bi šlo za nepomembno kršitev pogodbe. Kupec nima pravice spremeniti izbire določene pravice brez prodajalčevega soglasja, kar pa ne velja, če je kupec zahteval popravilo predmeta, ki ga ni mogoče popraviti. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe tudi, če predmeta ni mogoče uporabljati zaradi ponovitve napake (tretja ista napaka) ali večjega števila napak (4 ali več).
  13. Substancialna kršitev pogodbe (kršitev, ki ne ustreza bistveni kršitvi pogodbe)
    V primeru nebistvene kršitve ima kupec naslednje pravice:
    • odstranitev napake s popravilom
    • razumni popust od nakupne cene
  14. Če prodajalec napake ne odpravi pravočasno (v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni) ali jo zavrne, lahko kupec zahteva popust na ceno ali odstopi od pogodbe tudi v primeru nepomembne kršitve pogodbe, če se je kupec že odločil, da bo napako odpravil s popravilom.

člen 14

odpoved pogodbe s strani potrošnika

  1. V primeru odstop od pogodbe, potrošnik nosi stroške vračila blaga na Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika. Če blaga ni mogoče vrniti po običajni poštni poti, je strošek pristojbine ladjarskega podjetja ocenjen na največ 18 €.
  2. Za odstop od pogodbe ni stroškov. Potrošnik ima pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga v 30 dneh od dneva, ki sledi dnevu, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi potrošnik (razen prevoznika), prevzame blago. V primeru pogodbe, ki se nanaša na različno blago, ki ga je potrošnik naročil v okviru enega naročila in je bilo dobavljeno ločeno, se rok izračuna od dneva, ki sledi dnevu, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi (razen prevoznika), prevzame zadnjo dobavo blaga. V primeru pogodbe o dobavi blaga, ki je sestavljeno iz več kosov ali delov, se rok šteje od dneva, ki sledi dnevu, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo določi (razen prevoznika), prevzame zadnji kos ali del blaga.
  3. Za namene uveljavljanja pravice do odstopa mora potrošnik obvestiti družbo AVORI s.r.o. o svoji odločitvi za odstop od pogodbe, s sedežem na naslovu Brno, Údolní 27, poštna številka 602 00, s pošiljanjem pisma prek operaterja poštnih storitev na kontaktni naslov Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika. Lahko uporabite priloženi vzorec obrazca za odstop od pogodbe, vendar to ni obvezno.
  4. Za upoštevanje odstopnega roka je dovolj, da obvestilo o uveljavljanju pravice do odstopa od pogodbe pošljete pred iztekom ustreznega roka. Če potrošnik odstopi od te pogodbe, prodajalec potrošniku brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 14 dneh od dneva, ko je bil potrošnik obveščen o odločitvi za odstop, povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, nastalih zaradi potrošnikove izbire načina dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja podjetje AVORI Ltd). Za vračilo se uporabi isto plačilno sredstvo, ki je bilo uporabljeno pri prvotni transakciji, razen če potrošnik izrecno navede drugače. V vsakem primeru to potrošniku ne bo povzročilo nobenih dodatnih stroškov.
  5. Vračilo bo počakalo, dokler podjetje AVORI s.r.o. ne prejme vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne dokaže, da je blago poslal. Potrošnik mora blago vrniti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v 30 dneh od dneva, ko potrošnik sporoči, da odstopa od pogodbe, na naslov Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika.
  6. Šteje se, da je rok upoštevan, če potrošnik blago pošlje nazaj prodajalcu pred iztekom 30 dni ali ga osebno dostavi v tem roku. Potrošnik pošlje blago brez znakov uporabe, nepoškodovano in po možnosti v originalni embalaži. Če blago ni dostavljeno v originalni embalaži ali če je embalaža poškodovana, se lahko stroški nove embalaže zaračunajo do 10 € kot obraba blaga, ki je posledica ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in značilnostmi blaga. Če blago ni dostavljeno čisto, se stroški čiščenja blaga lahko štejejo do 20 € kot obraba blaga zaradi ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in lastnostmi blaga. Metoda, ki je potrebna za seznanitev z blagom, zlasti ne vključuje na primer označevanja škatel z besedilom, lepljenja nalepk na škatle, prebadanja škatel, trganja embalaže namesto odpiranja na mestu, namenjenem odpiranju, rezanja oznak in nalepk, standardnega nošenja čevljev (namesto pomerjanja), standardnega nošenja oblačil (namesto pomerjanja), umazanja čevljev ali oblačil itd.
  7. Potrošnik je odgovoren le za kakršno koli zmanjšanje vrednosti blaga zaradi ravnanja z blagom na način, ki ni potreben za seznanitev z naravo in značilnostmi blaga, vključno z njegovo funkcionalnostjo. Potrošnik nima pravice odstopiti od pogodbe, če je blago v zaprti embalaži, ki jo je potrošnik odstranil iz embalaže in je zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.

člen 15

Menjava blaga

  1. Če želi kupec blago zamenjati, mora blago dostaviti prodajalcu v 30 dneh od dneva, ko je kupec prejel blago.
  2. Kako izmenjati blago? Kupec sledi navodilom za vračilo blaga, pošlje izdelke na naslov za vračilo in naroči novo blago. Prodajalec bo kupcu vrnil denar v 14 dneh.

člen 16

Zasebnost osebnih podatkov

  1. Zasebnost osebnih podatkov ureja priloga k tej pogodbi, ki je sestavni del te pogodbe - Zasebnost osebnih podatkov.
  2. Kupec izrecno izjavlja, da so osebni podatki, ki jih je posredoval (vključno s kontaktnimi podatki), točni, resnični in se nanašajo neposredno na njegovo osebo. Kupec nadalje izjavlja in se strinja, da se v nasprotnem primeru naročilo lahko prekliče (razveljavi) - prodajalec ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe.

člen 17

  1. Ta pogodba se lahko spremeni samo v pisni obliki. Izmenjava elektronskih sporočil se šteje za pisno.
  2. Potrošnik s sklenitvijo te pogodbe potrjuje, da je pred sklenitvijo pogodbe prebral informacije za potrošnike, ki so tudi vsebina te pogodbe.
  3. Obe stranki sta pogodbo prebrali, razumeli in se z njo strinjata.
Super
cena
Posebna ponudba bo izginila v
0:11:15:43
Kilpi Moate
-74 % Kolesarska majica Kilpi Moate
25,95 € 99,90 €
samo 7 kosov po tej ceni