info@sanasport.si Odgovorili vam bomo v 24 urah

TRGOVSKI POGOJI DODATNIH IZDELKOV

za trgovsko družbo AVORI s.r.o., a.s., ID št. 29184673, s sedežem na naslovu Údolní 527/27, Brno-město, 602 00 Brno, vpisano v poslovni register, ki ga vodi Okrožno sodišče v Brnu, oddelek C, vložek 63946 (v nadaljevanju "prodajalec")

I. Uvodne določbe

  1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "Splošni pogoji poslovanja") so pripravljeni v skladu z določbami Zakona št. 89/2012 Coll., Civilnega zakonika, s spremembami (v nadaljevanju "CC"), in Zakona št. 634/1992 Coll. o varstvu potrošnikov, s spremembami (v nadaljevanju "Zakon"), ter drugimi veljavnimi zakonskimi predpisi.
  2. Ti pogoji so v celoti skladni s členom 1751(1) civilnega zakonika (v nadaljnjem besedilu: civilni zakonik) in urejajo pravice in obveznosti, ki urejajo zagotavljanje dodatnih storitev, ki se imenujejo komercialne:
    • Podaljšano obdobje vračila
    • Izredno hitro vračilo
    • Garancija za takojšnje zahtevke

    (skupaj imenovane tudi "storitve"), ki jih prodajalec na podlagi pogodbe zagotovi kupcu - potrošniku ali podjetju. Pogodba se vedno sklene izključno v zvezi z blagom, kupljenim prek prodajnega portala prodajalca - spletne trgovine na spletnem mestu https://www.sanasport.si.

  3. Prodajalec izrecno poučuje kupca, da za storitve ne veljajo določbe člena 2758 in naslednjih civilnega zakonika, prav tako pa zanje ne veljajo Zakon št. 170/2018 Z.z. ali drugi predpisi, ki urejajo zavarovanje in izvajanje zavarovanja s strani komercialnih zavarovalnic.
  4. Storitev je na voljo vsem kupcem, tako potrošnikom kot podjetjem, in sicer vedno izključno v povezavi z enim samim nakupom, opravljenim prek prodajnega portala prodajalca.
  5. Prodajalec obvesti kupca o možnosti sklenitve pogodbe o opravljanju storitve med sklenitvijo kupoprodajne pogodbe v zvezi z blagom, ki ga prodaja prodajalec. Če se kupec odloči za sklenitev pogodbe o storitvah, je prodajalčeva ponudba sprejeta, sklenitev pogodbe o storitvah pa se opravi istočasno in na enak način kot sklenitev dejanske kupoprodajne pogodbe, za katero je storitev predmet pogajanj. Sprememba že sklenjene pogodbe je mogoča le s soglasjem obeh strank, razen če obvezne določbe ustreznega zakona določajo drugače.
  6. Kupec se mora pred sklenitvijo pogodbe o opravljanju storitve seznaniti s temi splošnimi pogoji in se strinjati z besedilom teh splošnih pogojev v vmesniku spletne trgovine.
  7. Prodajalec lahko kadar koli spremeni pogoje storitve. Vendar se vse spremembe, ki jih sprejme, vedno uporabljajo samo za pogodbe, o katerih se je na novo pogajal, in ne vplivajo na že sklenjene pogodbe za opravljanje storitev.

II. Storitve

  1. Podaljšano obdobje vračila
    S to storitvijo prodajalec kupcem omogoča, da izkoristijo možnost vračila kupljenega blaga brez navedbe razlogov v 60 dneh od datuma prejema blaga v skladu s spodaj navedenimi pogoji. Blago mora biti čisto, nepoškodovano, vrnjeno v originalni embalaži z dokazilom o nakupu in ne sme kazati znakov redne uporabe. Možnost vrnitve blaga v podaljšanem roku se uporablja zato, da se stranki omogoči, da blago ustrezno preizkusi, ne da bi ji bilo treba v zakonskem roku odstopiti od pogodbe, če ji blago ne ustreza. Zato blaga v obdobju vračila ni mogoče redno uporabljati in ga nato vrniti kot rabljeno. V takem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da zavrne prevzem blaga ali zaračuna dejavnosti, povezane s povrnitvijo blaga v prvotno stanje, v skladu z dodatnim cenikom. Blago lahko vrne le oseba, ki ga je kupila. V ta namen ima prodajalec pravico preveriti identiteto osebe, ki vrača blago, ali zahtevati njeno dokazilo. Blago lahko vrnete tako, da ga pošljete na naslov Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika.
    Plačana kupnina bo kupcu povrnjena v 30 dneh od datuma, ko prodajalec prejme blago.
  2. Izredno hitro vračilo
    Z nakupom te storitve prodajalec kupcu zagotavlja vračilo kupnine za kupljeno blago v pospešenem roku v primerih: a) če je bilo blago vrnjeno v skladu s pogoji, b) če je bilo od pogodbe odstopljeno v zakonskem roku, c) če je bilo ugodeno pritožbi kupca, ki je zahteval vračilo kupnine. Rok za vračilo kupnine za kupljeno blago je 3 delovne dni od datuma, ko je blago fizično dostavljeno prodajalcu, ali ko je kupec obveščen o pozitivni rešitvi reklamacije z vračilom kupnine. Kupnina bo kupcu vrnjena izključno na bančni račun, s katerega je bilo prodajalcu plačano zadevno naročilo.
  3. Garancija takojšnje reklamacije Storitev Garancija takojšnje reklamacije kupcu omogoča, da prodajalec po dogovoru z njim reklamacijo, tj. zahtevek za uveljavljanje pravic iz nepravilne izvedbe, poravna v 3 delovnih dneh od dneva izročitve blaga prodajalcu v reklamacijo na naslov. Ta rok začne teči od trenutka, ko je blago v fizični posesti oddelka za pritožbe na tem naslovu. Za uveljavljanje te storitve mora stranka vedno predložiti dokazilo o nakupu te storitve za zadevno blago. Brez tega dokumenta storitve ni mogoče uveljavljati.
    Storitev ne krije škode na blagu, ki nastane zaradi:
    • mehanske poškodbe blaga,
    • uporaba blaga v pogojih, ki ne ustrezajo temperaturi, prašnosti, vlažnosti, kemičnim in mehanskim vplivom okolja, ki jih je neposredno predvidel prodajalec ali proizvajalec,
    • je blago poškodovano zaradi prevelikega nakladanja ali uporabe v nasprotju s pogoji, določenimi v dokumentaciji ali splošnih načelih,
    • z nekvalificiranim posegom ali spreminjanjem parametrov,
    • blago, ki ga je stranka spremenila,
    • blago je bilo poškodovano zaradi naravnih dejavnikov ali višje sile,
    • za uporabo nepravilnega ali neoriginalnega potrošnega materiala niti za kakršno koli škodo, ki bi nastala zaradi tega, razen če je takšna uporaba običajna in ni bila vključena v priložena navodila za uporabo.
    Storitev se lahko uporablja ves čas trajanja strankine pravice do uveljavljanja pravic iz naslova pomanjkljive izvedbe, in sicer enkrat za vsak predmet, za katerega je bila storitev kupljena. Z njegovo uporabo se storitev porabi.
    Če je za določeno blago vložena reklamacija z zahtevo po dobavi novega blaga ali vračilu kupnine, za katero je bila storitev kupljena, prodajalec v 3 delovnih dneh od datuma dobave blaga oceni utemeljenost reklamacije in v reklamacijskem oddelku kupcu sporoči rezultat reklamacije ter kupcu pošlje novo blago ali kupnino. Dostava blaga oddelku za reklamacije se razume kot dostava blaga na Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika. Kupec se zaveda, da se lahko zato dostava blaga oddelku za reklamacije razlikuje od časa reklamacije.
  4. Servisna pogodba se vedno in izključno sklene za določeno nakupno pogodbo/naročilo, sklenjeno prek prodajalčeve e-trgovine. Sklenitev pogodbe in plačilo storitve se izvedeta na enak način in ob istem času kot sklenitev ustrezne kupoprodajne pogodbe.
  5. Kupec ne sme uporabljati storitve, da bi se izognil običajnemu postopku za pritožbe ali da bi se izognil svoji pravici do odstopa od pogodbe. Če prodajalec ugotovi očitno ali ponavljajočo se zlorabo storitve, ima pravico, da kupcu zavrne nadaljnje izvajanje storitve.

III. Pogoji uporabe storitev

  1. Kupec bo prodajalcu zagotovil vso potrebno pomoč pri izvajanju storitve. Kupec je dolžan zlasti izročiti blago, ki je ustrezno zapakirano - v originalni embalaži, predstavniku prevoznika in prevzeti novo dostavljeno blago. Kupec ni upravičen do preizkušanja, uporabe ali drugačnega ravnanja z blagom z napako. Enako velja za originalno embalažo, v kateri je bilo blago dostavljeno. Če želi kupec uspešno uveljavljati svoje pravice v okviru storitve, mora embalažo vrniti čisto, nepoškodovano in v prvotnem stanju. Če kupec ne izpolni teh pogojev za pravilno izvajanje storitve, se lahko izvedba pogodbe o storitvi zavrne ali pa se kupcu zaračunajo stroški po veljavnem ceniku dodatnih storitev, ki ustrezajo naravi kršene obveznosti (npr. stroški nove embalaže ali čiščenja blaga, če ga kupec uporablja).
  2. Službo je mogoče uporabiti samo enkrat za vsako nakupno pogodbo. V primeru ponavljajoče se napačne dostave s strani prevoznika je kupec že dolžan uveljavljati svoje pravice v skladu s splošnimi pogoji in zakonom.
  3. Če kupec ne uveljavlja svojih pravic v okviru storitve ali jih uveljavlja po izteku roka za njihovo uveljavljanje, ni upravičen do povračila cene, plačane za storitev.
  4. Cene posameznih storitev se vedno prilagodijo v okviru spletne trgovine Sanasport.si, o njihovi višini pa je potrošnik obveščen pred zavezujočim dogovorom o storitvi v vmesniku spletne trgovine.

IV. Druge ureditve

  1. Če potrošnik kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, za katero je uredil storitev, nima pravice do odstopa od storitve in ni upravičen do povračila cene storitve. Ker mora kupec opraviti storitev pred iztekom zakonskega odstopnega roka, kupec od prodajalca zahteva, da začne opravljati storitev pred iztekom odstopnega roka, in priznava, da zaradi narave storitve odstop od te pogodbe ni mogoč.
  2. Če kupec krši katero koli obveznost, ki mu jo nalaga zakon ali ti pogoji, ali kako drugače zaobide ali zlorabi storitev in s tem povzroči škodo prodajalcu, je kupec dolžan v celoti plačati odškodnino.

V. Končne določbe

  1. Prodajalec je te pogoje sprejel in so za kupca zavezujoči ob sklenitvi pogodbe o storitvah.
  2. Kupec, ki je potrošnik, potrjuje, da ima v primeru spora s prodajalcem pravico uporabiti mehanizme za izvensodno reševanje sporov prek češke trgovinske inšpekcije, ki je za to zakonsko pooblaščen organ.
  3. Te pogoje je prodajalec izdal 14. aprila 2022
Super
cena
Posebna ponudba bo izginila v
0:19:17:40
Mizuno Virtual Body G3 H
-61 % Športna majica Mizuno Virtual Body G3 H
30,95 € 79,95 €
samo 6 kosov po tej ceni