info@sanasport.si Odgovorili vam bomo v 24 urah

Pravila oglaševanja

Garancija in garancijski rok

  1. Prodajalec mora zahtevek rešiti takoj, najpozneje v 30 dneh. Prodajalec bo kupca o poteku reševanja pritožbe obvestil po elektronski pošti ali telefonu.
  2. Zagotovljena je garancija za blago za obdobje 2 let. Garancija se začne na dan, ko kupec prejme izdelek.


Bistvena kršitev pogodbe

  1. Substancialna kršitev pogodbe je prodaja predmeta s tako resno napako, da je prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe vedel ali je moral vedeti, da kupec ne bi sklenil pogodbe, če bi takšno napako predvidel.
  2. V primeru bistvene kršitve pogodbe ima kupec naslednje zahtevke:
    • odpravo napake z dobavo novega predmeta (ne teče nov garancijski rok, ob dobavi novega predmeta kupec vrne prvotno dobavljeni predmet prodajalcu na njegove stroške)
    • odstranitev napake s popravilom predmeta
    • primeren popust na nakupno ceno
    • odstop kupca od pogodbe

Tvegana kršitev pogodbe

  1. Majhna kršitev pogodbe je tista, ki ne pomeni bistvene kršitve pogodbe.
  2. V primeru nepomembne kršitve ima kupec naslednje pravice:
    • odpravo napake s popravilom
    • primeren popust na nakupno ceno


Pritožbeni postopek

  1. Kupec je dolžan obvestiti prodajalca o pojavu napake takoj, ko je za napako izvedel ali bi zanjo lahko izvedel s pravočasnim pregledom in ustrezno skrbnostjo. Nadaljnja uporaba blaga lahko povzroči, da bo napaka postala resnejša, kar je lahko razlog za zavrnitev reklamacije.
  2. Premičnine, ki jih želite zahtevati, morajo biti popolne (npr. en čevelj ni dovolj, ampak cel par), čiste, suhe in higienične.
  3. V primeru pritožbe je treba dokazati nakup blaga od prodajalca (kopija nakupnega dokumenta, račun).
  4. Prodajalec je odgovoren za vse napake na izdelku, ki jih ima blago, ko ga prejme kupec, ali ki se pojavijo v garancijskem roku. Ne velja za napake, ki so posledica neprevidnega ali nepravilnega ravnanja ali mehanskih poškodb in neupoštevanja splošnih načel ravnanja. Sprememba lastnosti blaga, do katere je prišlo med garancijskim obdobjem zaradi obrabe, nepravilne uporabe ali posegov, se ne more šteti za napako. Kupljeno blago je treba vedno uporabljati za namene, za katere ga je predvidel proizvajalec. Kupec nima pravic iz naslova pomanjkljive izpolnitve, če gre za napako, za katero bi moral z običajno skrbnostjo vedeti ob sklenitvi pogodbe.
  5. V primeru reklamacije prodajalec izda pisno potrdilo - poročilo o reklamaciji, v katerem navede datum prejema reklamacije, vsebino in zahtevani način poravnave (zahtevana reklamacija). V primeru reklamacije s strani prevozne službe prodajalec izda potrdilo (poročilo o reklamaciji) na elektronski naslov stranke.
  6. Če kupec ne obvesti prodajalca o kupčevi izbiri pravice iz napake prodane stvari najpozneje brez nepotrebnega odlašanja po obvestilu prodajalca o napaki, ima kupec vedno pravice, kot da bi šlo za nepomembno kršitev pogodbe. Kupec brez soglasja prodajalca nima pravice spremeniti določene izbire, kar pa ne velja, če je kupec zahteval popravilo predmeta, ki ga ni mogoče popraviti. Kupec ima pravico odstopiti od pogodbe tudi, če predmeta ni mogoče uporabljati zaradi ponovitve napake (tretjič ista napaka) ali zaradi večjega števila napak (4 ali več).
  7. Če prodajalec napake ne odpravi pravočasno (v razumnem roku, ki ne sme biti daljši od 30 dni) ali napake noče odpraviti, lahko kupec zahteva znižanje cene ali odstopi od pogodbe tudi v primeru nebistvene kršitve pogodbe, če se je že odločil za odpravo napake s popravilom.
  8. Če je napako mogoče odpraviti, lahko kupec zahteva popravilo ali dopolnitev manjkajočega ali ustrezen popust na ceno.
  9. Če napake ni mogoče odpraviti in predmeta zaradi nje ni mogoče pravilno uporabljati, lahko kupec odstopi od pogodbe ali zahteva ustrezen popust na ceno.
  10. Kupec ne more odstopiti od pogodbe ali zahtevati dobave novega predmeta, če predmeta ne more vrniti v stanju, v kakršnem ga je prejel. To ne velja,
    • če je prišlo do spremembe stanja zaradi pregleda, ki je odkril napako na predmetu,
    • če je kupec izdelek uporabljal, preden je bila napaka odkrita,
    • če kupec s svojim dejanjem ali opustitvijo dejanja ni povzročil nezmožnosti vrnitve predmeta v nespremenjenem stanju,
    • če je kupec stvar prodal pred odkritjem napake, jo porabil ali spremenil med običajno uporabo; če se je to zgodilo le delno, mora kupec prodajalcu vrniti, kar še lahko vrne, in mu povrniti škodo, kolikor je imel koristi od uporabe stvari.

Adres za pošiljanje pritožb

  1. Sanasport, Kaštanová 64 (Hala 5), 620 00, Brno, Češka republika
  2. Kupec blago pošlje samo na navedeni naslov, drugje ga ne bo sprejel. Prodajalec ne sprejema blaga, poslanega po povzetju. Prodajalec bo ustrezen znesek poslal na račun, ki ga bo razkril kupec, če ga ne bo razkril, pa na račun, s katerega je bil poslan.
  3. Če je blago poslano po pošti, mora kupec zapisati (npr. neposredno na kopijo potrdila o nakupu) razlog za reklamacijo in kratek opis napake. Kupec mora iste podatke poslati tudi na naslov info@sanasport.si.
Super
cena
Posebna ponudba bo izginila v
1:16:43:23
Didriksons Monte Kd Fz Pr Gran
-62 % Otroška majica Didriksons Monte Kd Fz Pr Gran
15,95 € 42,00 €
samo 4 kosov po tej ceni